Skip to content

Twój partner w decision sciences

HTA Consulting

przewiń, aby odkrywać

Nasza historia

HTA Consulting zostało założone w 2001 roku w Krakowie i jest pionierem w dziedzinie oceny technologii medycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie głównym obszarem działalności HTA Consulting jest ocena bezpieczeństwa, skuteczności i kosztów alternatywnych opcji leczenia zgodnie z najwyższymi standardami wiarygodności przyjętymi na świecie, czyli Evidence-Based Health Care (opieka zdrowotna oparta na dowodach).

2001rok powstania
500stworzone raporty
50pracownicy

Od momentu założenia firmy w 2001 roku przygotowaliśmy ponad 500 pełnych raportów HTA. W latach 2003–2004 opracowaliśmy pierwsze protokoły prospektywnych badań kosztów i badań klinicznych kontrolowanych. W 2005 roku rozpoczęliśmy nasze pierwsze randomizowane badanie. W 2006 roku zaprojektowaliśmy pierwszy rejestr/obserwacyjne badanie pacjentów, które realizujemy w kolejnych latach. Rejestry oraz badania obserwacyjne i kosztowe traktujemy priorytetowo, ponieważ są one niezwykle ważnymi narzędziami poznawczymi w medycynie.

Nasza długoletnia obecność na rynku umożliwia doskonalenie i poszerzanie wiedzy oraz wykorzystanie metod stosowanych na całym świecie, zgodnych z globalnymi standardami jakości. Nasze osiągnięcia najlepiej potwierdzają liczne zlecenia od klientów zagranicznych. Regularnie świadczymy usługi dla wiodących instytucji i firm działających na rynku ochrony zdrowia w Polsce, Europie i na całym świecie. Obecnie zatrudniamy ponad 50 osób — ekspertów z zakresu medycyny i ekonomii — a nasz zespół stale się powiększa.

Ludzie

Zarząd

Robert Plisko

CEO

Magdalena Władysiuk

Ph.D.M.D, Vice-President

Przemysław Ryś

Vice-President

Jakub Rutkowski

Director

Robert Plisko

CEO


Robert — Prezes HTA Consulting od 2006 roku, jest jednym z założycieli firmy. Robert- z wykształcenia magister ekonomii (Akademia Ekonomiczna w Krakowie), swoją pracę rozpoczynał w Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia. Robert jest autorem wielu publikacji z zakresu HTA i ochrony zdrowia i jako doradca Banku Światowego uczestniczył w realizacji projektów prowadzonych w Serbii. Robert prowadzi Dział Analiz Ekonomicznych i realizuje projekty w Azji i Australii. Spokój i zdrowy rozsądek to drugie i trzecie imię Roberta.

Magdalena Władysiuk

Ph.D.M.D, Vice-President


lekarz (Akademia Medyczna w Lublinie), absolwent ekonomii (studia magisterskie na WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie) i menadżer (MBA na WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie) z wykształcenia, który odpowiada za Dział Doradztwa i Pricingu oraz projekty realizowane w Polsce i Europie. Obecnie w trakcie specjalizacji ze zdrowia publicznego oraz przewodu doktoranckiego w zakresie nauk medycznych. Nie ma projektu, w którym Magdalena by nie uczestniczyła –naszym firmowym bogactwem jest jej pomysłowość i niebanalność, które w połączeniu z jej wszechstronnością i szeroką wiedzą są szczególnie użyteczne przy nietypowych projektach. Ostatnio w czasie wolnym Magdalena spacerowała trochę po Himalajach.

Przemysław Ryś

Vice-President


Dyrektor Działu Analiz Klinicznych; lekarz z wykształcenia – ukończył Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, pracował w Szpitalu im. Dietla oraz w Szpitalu Uniwersytecki w Krakowie. Przemysław prowadzi Dział Analiz Klinicznych, kieruje projektami realizowanymi w Polsce oraz w Europie. Jest autorem publikacji klinicznych oraz metodycznych, a także recenzentem czasopism naukowych. Doskonały detalista, posiada też umiejętność zadawania trafnych pytań klinicznych i metodycznych.

Jakub Rutkowski

Director


Jakub, z wykształcenia magister matematyki (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie ― Wydział Matematyki i Informatyki), pracuje z nami od zawsze, a od 2009 roku jest Dyrektorem Działu Analiz Kosztowych i Rejestrów. Wadą Kuby jest to, że jest bardzo pracowity (trudno nam za nim nadążyć ;)). Jest jedynym Dyrektorem, który do pracy przyjeżdża motorem.

Kadra menadżerska

Patrycja Niemczyk-Szechowska

Starszy Konsultant ds. Dostępu do Rynku i Refundacji, ​Główny Kierownik Projektu w Dziale Analiz Klinicznych

Katarzyna Kapcia

Manager ds. Marketingu i Komunikacji

Patrycja Niemczyk-Szechowska

Starszy Konsultant ds. Dostępu do Rynku i Refundacji, ​Główny Kierownik Projektu w Dziale Analiz Klinicznych

Katarzyna Kapcia

Manager ds. Marketingu i Komunikacji

Patrycja Niemczyk-Szechowska

Starszy Konsultant ds. Dostępu do Rynku i Refundacji, ​Główny Kierownik Projektu w Dziale Analiz Klinicznych

Katarzyna Kapcia

Manager ds. Marketingu i Komunikacji

Company structure

President and board

Clinical Department

systematic reviews, decision problem analysis

Economic Department

modelling, ecoomic analysis, BIA, reimbursement strategies

Cost and Registers

clinical and cost registers, cost studies, IKAR pro

Consulting Deaprtment

consulting, pricing and reimbursement, solutions for the health care system

IT Department

innovation, mobile apps, online services administration & maintenance

DTP Department

marketing materials, graphic design, publishing, webdesign

Adm. office

makes the company works well and everything hangs together

Pracuj z nami

Ze względu na specyfikę naszej działalności współpraca z nami jest idealną propozycją dla lekarzy, ekonomistów, statystyków oraz prawników.

Ponieważ stale się rozwijamy i podejmujemy nowe wyzwania, zawsze poszukujemy nowych pracowników.

skontaktuj się z nami: rekrutacja@hta.pl

Co oferujemy:

  • ciekawą i rozwijającą pracę w dynamicznym środowisku,
  • obszar pracy dopasowany do indywidualnych predyspozycji i zainteresowań,
  • szeroki program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych rezultatów,
  • dużą odpowiedzialność i samodzielność,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Czego oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia (medycyna, zdrowie publiczne, ekonomia, matematyka lub pokrewne kierunki) lub statusu studenta na ostatnim roku,
  • umiejętności pracy indywidualnej oraz zespołowej,
  • dokładności i sumienności,
  • chęci stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office, Internet),
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość innych języków mile widziana).

Oferujemy również możliwość odbycia stażu dla studentów z województwa małopolskiego, zainteresowanych rozwojem w obszarze analiz efektywności kosztowej, modelowania, badań klinicznych, HTA oraz koncepcji opieki zdrowotnej opartej na dowodach (Evidence-Based Health Care). Ukończenie stażu daje możliwość dalszego zatrudnienia w naszej firmie.

Bądź na bieżąco

Obserwuj nas na LinkedIn

odwiedź nasz profil
hta_consulting_cover-scaled
hta_consulting_logo

HTA Consulting

HTA Consulting

Pharmaceutical Manufacturing Kraków, małopolskie 2K followers 51-200 employees