HTA Consulting zostało założone w 2001 roku w Krakowie i jest pionierem w dziedzinie oceny technologii medycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie głównym obszarem działalności HTA Consulting jest ocena bezpieczeństwa, skuteczności i kosztów alternatywnych opcji leczenia zgodnie z najwyższymi standardami wiarygodności przyjętymi na świecie, czyli Evidence-Based Health Care (opieka zdrowotna oparta na dowodach).
2001 | rok powstania |
500 | stworzone raporty |
50 | pracownicy |
Od momentu założenia firmy w 2001 roku przygotowaliśmy ponad 500 pełnych raportów HTA. W latach 2003–2004 opracowaliśmy pierwsze protokoły prospektywnych badań kosztów i badań klinicznych kontrolowanych. W 2005 roku rozpoczęliśmy nasze pierwsze randomizowane badanie. W 2006 roku zaprojektowaliśmy pierwszy rejestr/obserwacyjne badanie pacjentów, które realizujemy w kolejnych latach. Rejestry oraz badania obserwacyjne i kosztowe traktujemy priorytetowo, ponieważ są one niezwykle ważnymi narzędziami poznawczymi w medycynie.
Nasza długoletnia obecność na rynku umożliwia doskonalenie i poszerzanie wiedzy oraz wykorzystanie metod stosowanych na całym świecie, zgodnych z globalnymi standardami jakości. Nasze osiągnięcia najlepiej potwierdzają liczne zlecenia od klientów zagranicznych. Regularnie świadczymy usługi dla wiodących instytucji i firm działających na rynku ochrony zdrowia w Polsce, Europie i na całym świecie. Obecnie zatrudniamy ponad 50 osób — ekspertów z zakresu medycyny i ekonomii — a nasz zespół stale się powiększa.
CEO
Ph.D.M.D, Vice-President
Vice-President
Director
CEO
Robert — Prezes HTA Consulting od 2006 roku, jest jednym z założycieli firmy. Robert- z wykształcenia magister ekonomii (Akademia Ekonomiczna w Krakowie), swoją pracę rozpoczynał w Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia. Robert jest autorem wielu publikacji z zakresu HTA i ochrony zdrowia i jako doradca Banku Światowego uczestniczył w realizacji projektów prowadzonych w Serbii. Robert prowadzi Dział Analiz Ekonomicznych i realizuje projekty w Azji i Australii. Spokój i zdrowy rozsądek to drugie i trzecie imię Roberta.
Ph.D.M.D, Vice-President
lekarz (Akademia Medyczna w Lublinie), absolwent ekonomii (studia magisterskie na WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie) i menadżer (MBA na WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie) z wykształcenia, który odpowiada za Dział Doradztwa i Pricingu oraz projekty realizowane w Polsce i Europie. Obecnie w trakcie specjalizacji ze zdrowia publicznego oraz przewodu doktoranckiego w zakresie nauk medycznych. Nie ma projektu, w którym Magdalena by nie uczestniczyła –naszym firmowym bogactwem jest jej pomysłowość i niebanalność, które w połączeniu z jej wszechstronnością i szeroką wiedzą są szczególnie użyteczne przy nietypowych projektach. Ostatnio w czasie wolnym Magdalena spacerowała trochę po Himalajach.
Vice-President
Dyrektor Działu Analiz Klinicznych; lekarz z wykształcenia – ukończył Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, pracował w Szpitalu im. Dietla oraz w Szpitalu Uniwersytecki w Krakowie. Przemysław prowadzi Dział Analiz Klinicznych, kieruje projektami realizowanymi w Polsce oraz w Europie. Jest autorem publikacji klinicznych oraz metodycznych, a także recenzentem czasopism naukowych. Doskonały detalista, posiada też umiejętność zadawania trafnych pytań klinicznych i metodycznych.
Director
Jakub, z wykształcenia magister matematyki (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie ― Wydział Matematyki i Informatyki), pracuje z nami od zawsze, a od 2009 roku jest Dyrektorem Działu Analiz Kosztowych i Rejestrów. Wadą Kuby jest to, że jest bardzo pracowity (trudno nam za nim nadążyć ;)). Jest jedynym Dyrektorem, który do pracy przyjeżdża motorem.
systematic reviews, decision problem analysis
modelling, ecoomic analysis, BIA, reimbursement strategies
clinical and cost registers, cost studies, IKAR pro
consulting, pricing and reimbursement, solutions for the health care system
innovation, mobile apps, online services administration & maintenance
marketing materials, graphic design, publishing, webdesign
makes the company works well and everything hangs together
Ze względu na specyfikę naszej działalności współpraca z nami jest idealną propozycją dla lekarzy, ekonomistów, statystyków oraz prawników.
Oferujemy również możliwość odbycia stażu dla studentów z województwa małopolskiego, zainteresowanych rozwojem w obszarze analiz efektywności kosztowej, modelowania, badań klinicznych, HTA oraz koncepcji opieki zdrowotnej opartej na dowodach (Evidence-Based Health Care). Ukończenie stażu daje możliwość dalszego zatrudnienia w naszej firmie.
HTA Consulting
Pharmaceutical Manufacturing Kraków, małopolskie 2K followers 51-200 employees